Aquest manifest es va consensuar a Paris fa un parell d'anys. En aquest manifest es fa un recull dels principis, motivacions i objectius d'aquest col·lectiu que està encaminat a actualitzar les Humanitats per adaptar-les al panorama digital mundial. De fet, ara tot aquest món digital se'l denomina "cultura digital". Molt interessant
Article en castellà del diari La Vanguardia. En aquest article es parla del moment que viuen les Humanitats, al segle XXI, on la comunicació verbal perd pes vers la comunicació virtual i la seva adaptació a aquesta circumstància. També es parla d'un món dirigit per la economia i la ciència, on les Humanitats sembla que ja no tenen cabuda. Al llarg de l'article, es mostren opinions diverses sobre el paper de les Humanitats en el món actual, així com la seva adaptació a les noves tecnologies de la informació.
Sóc estudiant d'Humanitats, també periodista i gestora cultural. M'agrada molt el món de la cultura i espero poder continuar treballant en aquest camp.
M'agrada la música, el cinema, llegir, viatjar i la gastronomia i sóc vegetariana.