Skip to main content

Home/ melinaco/ انواع استخر های پرورش ماهی
melinaco

انواع استخر های پرورش ماهی - 1 views

started by melinaco on 29 Dec 21
  • melinaco
     

    مناطق دارای رطوبت و بارش در حجم مورد نیاز در طول سال (مثلا شمال ایران) بهترین منطقه برای ساخت استخرهای پرورش ماهی هستند. البته این بدان معنا نیست که در شرایط گرم و خشک تولید نمی شود. استخرها را می توان در هر هوا ساخته و نگهداری کرد و ماهی ها را می توان در این استخرها پرورش داد.


    انواع استخر پیش ساخته


    استخر های پیش ساخته آبزیبان یک استخر است که از بتن برفلد برای مهاجرت به مناطق دیگر ساخته شده بسیار دشوار است و قیمت خواهد بود, اما امروز استخر نسل جدید است که در علاوه بر این به هزینه کم تولید تولید نمی خواهد ناپدید می شوند, و تحویل نیز بسیار ساده و مقرون به صرفه. ممکنه.



    در حال حاضر, بسیاری از شرکت ها, انواع مختلفی از استخر, پیش ساخته در نمونه های بتن, و غیره., فلز, فایبر گلاس, و غیره. با محصولات عالی با بالاترین کیفیت برای فروش به جای استخر اصلی بازیکنان نمایندگی های پیش ساخته در مناطق مختلف کشور تحویل داده می شود که با دقت به پارامترهای حاصل از فروش کالا ساخته می شوند.نمونه های فایبر گلاس خود را می توان در شرایط مختلف هوا نصب کرد و نیازی به حفاری و حفاری زمین نیست و همچنین نصب راحت و سریع است. نوع بتنی خود که برای باغ ها و کلبه ها مناسب تر است و هزینه ساخت و ساز بالاتر از انواع دیگر است و برای نصب باید بر روی زمین در اندازه مورد نظر مشتری ساخته شود. هزینه استخرهای پرورش ماهی در هر شهرستان است مطابق با نوسانات بازار تعیین, شرایط اقتصادی و زیست محیطی. علاوه بر این, عوامل دیگری که تا حد زیادی تعیین تاثیر خود را وجود دارد از موارد دیگر مطلع باشید, شما می توانید با مشاوران بازی, با این شرکت که این محصول را تولید, با ما تماس بگیرید, و در نتیجه اطلاعات در مورد نیاز خود را به راحتی به, در این مورد شما می توانید با دانش کامل از مورد خرید و در نهایت لذت ببرید. فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی با بهترین قیمت به صورت اینترنتی انجام می شود. این فروشگاه اینترنتی دارای مزایای بسیاری است که شما می توانید با مراجعه به بخش "درباره ما" خود را با خدمات در نظر گرفته شده برای شما در این سایت اشنا کنید. البته راه های دیگری هم برای فروش این محصول وجود دارد. شما می توانید یک فروشگاه مرتبط با نام تجاری خود ایجاد کنید و سپس محصول خود را از طریق برند خود به فروش برسانید. برای خرید این محصول می توانید درخواست کنید اما رایج ترین روش این است که شما می توانید با یکی از شرکت های تولیدی تماس بگیرید و از طریق استخر به این محصول مراجعه کنید تا در مورد نیاز خود به خرید ساده مطلع شوید. در این صورت شما این محصول را با قیمت بسیار پایینتری عرضه خواهید کرد.


    مزایای استفاده از یک استخر فایبر گلاس پیش ساخته چیست?



    • این در شرایط اقلیمی مختلف قابل استفاده است.

    • این یک نصب ساده و سریع است.

    • این کار حفاری و حفاری نیاز ندارد.

    • ارزش یک قیمت خوب است.

    • گارانتی و خدمات پس از فروش وجود دارد.


    قیمت استخرهای پیش ساخته


    هزینه ساخت استخرهای پیش ساخته به دلیل سهولت نصب و راه اندازی کوتاه مدت در دو مرحله پس از ذخیره سازی و نصب و راه اندازی سایت بسیار کمتر از یک استخر بتنی می تواند باشد زیرا استخرهای بتنی از شرایط تهیه پیچیده و طولانی می باشند بنابراین اجرای اقدامات کف, مخلوط بتنی, برنامه ریزی, کف, و غیره. تهیه بتن و غیره., هزینه های بالاتر ثبت نام و فروش بتن و زیرزمینهای, طبقه, و غیره., بسته بندی غواصی, حمل و نقل سی.. همه موارد فوق و مهمتر از همه برای تکمیل مراحل فوق نیاز به کار زیادی دارد که همه موارد فوق دلیل هزینه های بالای ساخت استخرهای بتنی است. علاوه بر هزینه های ساخت و ساز از نظر برنامه ریزی, تهیه و ساخت و ساز از استخرهای بتنی در بهترین شرایط, حداقل تا 25 روز از زمان مورد نیاز است اگر اجرای کامل از استخر به حداکثر مونتاژ 4. همانطور که برای مساحت زمین, استخر پیش ساخته نیز قابل اجرا به حداقل مساحت زمین اگر مناطق بیشتری برای بتن مورد نیاز لازم به ذکر است که با افزایش قطر استخر یا افزایش تعداد و محل استخر پیش ساخته در طراحی ممکن است میزان زمین سهام استخر کاهش یابد.



    چگونگی نصب استخر برای رشد ماهی


    اگر شما سرمایه و محل استفاده از استخر بتن اگر شما لازم نیست که به حرکت استخر. اگر سرمایه و مکان مناسب زیادی ندارید از نسل جدیدی از استخرها استفاده کنید. اگر شما در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند, شما می توانید بام خانه خود را برای ایجاد یک استخر از یک اندازه خاص استفاده. (استفاده از یک پناهگاه یا سقف به طوری که استخر به جای تبخیر استخر گرم می شود) پس از شما امن محل دقیق برای ساخت و ساز از کارگاه, شما باید برای انجام سه شغل اصلی در این زمینه:


    تعیین نوع سیستم پرورش


    تراکم (متراکم, نیمه متراکم, فوق العاده متراکم).


    کارایی کارگاه را بسته به مقدار ورودی و نوع سیستم رقت تعیین کنید.


    طراحی و برنامه ریزی کارگاه کشاورزی و محل های کمکی خود را مطابق با نقاط مشخص و سرمایه. با توجه به انتخاب هر یک از سیستم ها و قابلیت های کارگاه تا حد زیادی به شکل و نوع استخر بستگی ندارد, این سوال مطرح می شود که چگونه به طراحی و ساخت یکی از این استخر.استخرها برای پرورش ماهی های هیدرولیکی معمولا شکل مستطیلی دارند و مساحتی نصف تا پنج هکتار را پوشش می دهند اما مناسب ترین اندازه برای ایجاد استخرهای این نوع استخر ها با یک هکتار است.


    این ساده تر است برای کنترل این گونه از استخر, و عملیات برای تغذیه, لقاح, پاشش, ماهیگیری, نمونه برداری, و کنترل رشد ماهی راحت تر.عمق این استخرها در شرایط متوسط از 5/1 تا 2 متر در نظر گرفته می شود و دارای شیب طولی 1:200 است. همچنین شیب عرضی از دیوار به وسط استخر دارند. دیوارهای استخرها دارای سطح مقطع ذوزنقه ای هستند و به دلیل مقاومت در برابر فشار اب طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است.


    انواع استخر برای رشد ماهی بسته به شکل خود:



    • استخرهای بتنی تقویت شده

    • استخر پیش ساخته

    • حوضه های کشاورزی

    • استخر خاک رس

    • استخر بلوک


     



    مزایای استخرهای پیش ساخته و ویژگی های:



    • کاهش قابل توجه هزینه های ساخت استخر

    • سرعت نصب بالا و محل متحرک استخر

    • نفوذ پذیری توسط لایه داخلی ژیومبرین تعیین می شود

    • حداکثر تراکم ماهی در استخرهای پیش ساخته

    • اندازه های مختلف با توجه به الزامات وجود دارد

    • این می تواند در نزدیکی گلخانه ها برای پاسخگویی به نیازهای ابی در خروجی سیستم پردازش استفاده شود.

    • امکان قرار دادن ارتفاع و همچنین دفن

    • گارانتی

To Top

Start a New Topic » « Back to the melinaco group