Skip to main content

Home/ CTIC Aula 1 1s1314/ Contents contributed and discussions participated by JUAN CARLOS RUIZ DOMÉNECH

Contents contributed and discussions participated by JUAN CARLOS RUIZ DOMÉNECH

JUAN CARLOS RUIZ DOMÉNECH

ENSEÑANZA DE LA HISTORIA Y TIC - 4 views

  •  
    Las TIC en la enseñanza de la historia permite tener, al mismo tiempo, distintas visiones sobre un mismo tema partiendo de diferentes personas. Permite desarrollar proyectos en colaboración. Las TIC permiten el acceso a diccionarios, mapas, bibliotecas, videotecas, fotogalerias, filmotecas, etc. en linea sobre historia y compartir opiniones y enseñanzas en grupo.
JUAN CARLOS RUIZ DOMÉNECH

Les humanitats i el món professional. - 6 views

  •  
    Autor: Josep Maria Terricabres. En el apartat "Resum" del seu article l'autor nega l'afirmació que les Humanitats estiguin en crisi i diu textualment "que potser es fa servir (aquesta suposada crisi) per a desacrditar les Humanitats com a coneixement amb entitat propia i per a supeditar-les a les Ciencies i a la tecnología, i també al principi d'utilitat i rendabilitat controlats pel poder.
JUAN CARLOS RUIZ DOMÉNECH

Una peça de museu. - 8 views

  •  
    Sobre el lloc reservat a les Humanitats en la societat del coneixement de l'Eva Comas. Com diu la propia autora "Aquest article prova de mostar que les Humanitats i la societat del coneixement representen dos models de saber diferents i de vegades, oposats, i que la substitució d'un model per un altre té la seva explicació en la reovolució tecnologica de la comunicació" (pàg, 112)
1 - 3 of 3
Showing 20 items per page