Skip to main content

Home/ Small Business/ انواع دستگاه های لوله بازکن برای لوله بازکنی حمام و توالت
aliostad70

انواع دستگاه های لوله بازکن برای لوله بازکنی حمام و توالت - 0 views

دستگاه_لوله_بازکنی

started by aliostad70 on 18 May 19
  • aliostad70
     

    گونه های دستگاه برای باز کردن لوله


    انواع دستگاههای رفع گرفتگی لوله و فنر رفع گرفتگی لوله ابزار مفیدی برای بازکردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب می باشند . با به کارگیری از دستگاههای فنر رفع گرفتگی لوله به راحتی می‌توان مبادرت به بازکردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب کرد .


    دستگاههای فنر لوله بازکن برقی که به آن ژنراتور لوله بازکن هم گفته می‌گردد , دستگاهی برای گشودن گرفتگی مجاری و لوله‌های فاضلاب میباشد . اشکال دستگاههای لوله بازکن و فنر لوله بازکن جهت به کار گیری در کمپانی سرویس ها رفع گرفتگی لوله و اکیپهای مراقبت و تعمیر ساختمان مطلوب میباشد .




    شیوه لوله بازکنی بوسیله دستگاه الکترو فنر گیربکسی


    از فنرها برای از بین بردن گرفتگی در توالت ها بیش تر برای لوله های فاضلاب مسدود شده به کارگیری می شود . این فنرها بدلیل انعطاف پذیری و بضاعت عبور از پیچ و تاب های لوله شایسته ترین وسیله برای بازکردن لوله های کانال فاضلاب می‌باشند این فنرها در متراژ ها و قطرهای متفاوت ساخت می‌شوند .




    برای به گردش در آوردن و انتقال فنرها به باطن فاضلاب از الکتروموتورها به کار گیری می شود . این وسیله دارنده یک موتور گرداننده تک فاز است که با به دور آرام گردش می نماید . الکترو موتورها دارنده یک کلید چپ گرد و راست گرد جهت گرداندن فنر به باطن لوله ها میباشد .



     


     


    مناطق مختلفی که در تهران به خدمات لوله بازکنی نیاز دارند:



     



    فنر رفع گرفتگی لوله خانگی


    آسانی , بی دردسر و خیلی سهل و آسان می توان با این دستگاه کار کرد . بیش تر از این دسته فنرها برای بازکردن گرفتگی های ضعیف در لوله ها استعمال می شود.
    این طریق در صورتی‌که می‌تواند کاربرد داشته باشد که عمق گرفتگی در باطن لوله بسیار نباشد . یا این که این که گرفتگی مستلزم سرفنرهای منحصر نباشد . در اینصورت بایستی از دستگاه های فنر رفع گرفتگی لوله امداد گرفت .



    ولی قبلی از این‌که به شما سفارش دهیم که از فنرها برای رفع گرفتگی لوله یاری بگیرید بگذارید یکسری سفارش به شما بکنم :
    ۱ - در شرایطی‌که که از دسته کار کردن با فنر لول بازکنی اطلاعی ندارید از آن استعمال نکنید .
    ۲ - فنرهای لوله بازکن زیاد خطرناک هستند . در شرایطی که نتوانید صحیح از آن‌ها به کارگیری نمایید احتمال خطر برای شما دوچندان بالا است .
    ۳ - گزینش راز فنر برای دستگاه فنرزنی مضاعف کلیدی است . هر سرفنری را برای رفع گرفتگی لوله استعمال نکنید .
    ۴ - مسلما برای به کارگیری از فنر رفع گرفتگی لوله از دستکش برای مراقبت دستان خویش به کارگیری فرمائید .
    ۵ - در شکل به کار گیری غلط از فنر باز کردن لوله یا این که دستگاه آن احتمال دارد فنر در باطن لوله بشکند .
    ۶ - قبلی از این‌که کاری را انجام دهید خوب تر است از جایی که بتواند به شما یاری دهد مشورت کردن بگیرید .
    ۷ - به هیچ عنوان به حرف های اشخاصی که میگویند رفع گرفتگی لوله با فنر کاری ندارد گوش ندهید .




    به کارگیری از دستگاه لوله گشوده کنی بافنر , طریق تضمینی ومتداول برای باز کردن لوله فاضلاب , کاسه شویی و لوله های ساختمانی می باشد که دربرگیرنده دوقسمت فنر و دستگاه نیروی محرکه ی الکتریکی است .


    دستگاه نیروی محرکه ی الکتریکی تامین کننده ی انرژی چرخشی و ارتعاش فنرمی باشد و فعالیت لوله گشوده کنی بوسیله فنر انجام می شود , فنر هایی که منحصربه‌فرد دستگاه باز کردن لوله با فنر ایجاد می شود خصوصیت منحصربفردی دارند که فنر را از محصول فولاد می سازند تا فنر علاوه , بر انعطاف پذیری بالا ازمقاومت بالایی در قبال کشش و ارتعاش بوسیله دستگاه برخورداری باشد .




    مزیت این دستگاه نسبت به مثال شبیه فرنگی چیست؟
    گزینه اولیه ارزش خرید دستگاه است که دستگاههای فرنگی قیمتهای متعددی دارا هستند . همینطور از نظر کیفیت و عملکرد تفاوتی در میان دستگاه فرنگی و اهل ایران نیست . نکته دوم انی که عمده دستگاههای فرنگی جانور در بازار دستگاه آلمانی می باشند که صرفا دستگاه آن وجود دارد و محیط فنر و فنر آن نیست . به همین منظور همت حتمی را برای لوله بازکنها و موسسه ها باز کردن لوله ندارد .

    ارتفاع های متعدد فنر باز کردن لوله دستی
    نکته قابل توجه در‌این مدل فنرها عدم به کار گیری آن ها برای بازکردن لوله های فاضلاب است . چون عمق لوله های فاضلاب زیاد دوچندان می باشد و نمیتوان از این فنرها بهره برد .
    اشکال ارتفاع فنر لوله بازکن دستی : ۳ متر - ۴ متر - ۵ متر - ۶ متر - ۷ متر - ۸ متر - ۹ متر - ۱۰ متر می‌باشد .

    خواسته از موتور راست گرد و چپ گرد چیست؟
    جهت سهولت کار در جازدن فنر باز کردن لوله و خروج فنر از باطن لوله فاضلاب , موتور دستگاه رفع گرفتگی لوله به شکل چپ گرد و راست گرد پباده سازی شده‌است . به‌این مفهوم که‌این موتور قابلیت و امکان گردش به چپ و گردش به راست را دارا میباشد . این فرمان سبب راحت شدن فنر زدن و کار فنر زنی می شود .

    دسته کالا فنر لوله بازکن چه گونه است؟
    به جهت به کارگیری مضاعف از این فنر در منزل ها مطمئنا فرآورده آن می بایست به شکلی باشد که بتوان مدام از آن به کار گرفت . همینطور بخاطر استعمال بسیار در لوله ها و عکس العمل بسیار با آب داخل لوله ها بایستی به شکلی باشد که خیلی زود زنگ نزند و یا این که ابدا زنگ نزند .
    متاع آن دسته فنرها از محصول فولاد می‌باشد . که سبب ساز می شود ارتفاع قدمت بالایی داشته باشد . این خواص سبب ساز شده که سبکتر بنظر رسد . در سود حنل آن راحتتر باشد .

To Top

Start a New Topic » « Back to the Small Business group